Laatste DO van dit seizoen

Zondag 28 juni gaan we weer los met het Dregt Orchestra. Laatste voor de zomervakantie (wat mij betreft). Leuk als je komt.

lees verder…

30 maart a.s. DREGT ORKEST!

30 maart is Kees van Boven speciale gast bij het Dregt orkest. Kees is een soort jazz-professor. Hij programmeerde concerten voor de Oosterpoort Jazz Marathon in Groningen. Ook is hij al 40 jaar betrokken bij veel jazz evenementen in Nederland. 30 Maart gaat hij gedetailleerd vertellen over alle composities die…

lees verder…