Laatste DO van dit seizoen

Zondag 28 juni gaan we weer los met het Dregt Orchestra. Laatste voor de zomervakantie (wat mij betreft). Leuk als je komt.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.